Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Cum incepem?

         Eu am inceput cu suc limpede de morcovi .Am dat morcovii pe razatoare si i-am stors cu tifonul. Asa am procedat in primele 3 zile si apoi i-am stors cu storcatorul de fructe. Dupa inca 2 zile de suc de la storcator, am pus si cate o lingurita de pulpa foarte fina. Apoi, am adaugat si putin suc de mar, cate putin in fiecare zi pana am  ajuns sa-i dau doar sucul si pulpa de la mar. Pulpa se pune putina, cel mult 10gr. de piure pentru inceput. Dupa 6 luni-6 luni jumate, piureul moale constituie o masa.
         In prima zi i-am dat 2/3 lingurite mici, a doua zi 5/6, a treia vreo 10 si apoi pana am vazut-o ca nu mai vrea. Am asteptat semnele clare, nu m-am lasat dupa primul dat din manuta sau cand si-a intors capul :)))) Asa am ajuns la 40/50 de ml din a cincea zi. Abia cand am ajuns la 120-150 de ml am inlocuit o masa.
         Sucul i l-am dat inainte de laptic. Altii zic ca ar fi bine dupa masa de lapte, cand e satul, dar asa nu a vrut niciun suc ca doar pusese pace cu dusmanu'.
         Dupa vreo 2 saptamani de sucuri, pe cand storcatorul devenise "simpatia" mea la cat il spalam, am pus si putine cereale simple ( 2-3 lingurite). Am folosit cereale organice, pachetul continea  4 tipuri: orez, porumb, hrisca si quinoa. Mai puneam si un pic de suc de portocale sau banane. Si asa am stabilit masa de la ora 10-11 - nu se stie niciodata :)) Asa ca dimineata pe la 8 lapticu' si apoi fructele. Pe cand am adaugat branzica in amestec, bebe avea aproape 7 luni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu