Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 mai 2012

Inceputul e greu...


          Doamne cat m-a speriat diversificarea asta! Cand e voie, ce e voie, cum sa fac, cand stiu ca se satura, o sa-i placa, daca nu vrea sa manance...? Si alte zeci de intrebari, pentru unele am gasit raspunsuri,  la altele inca mai caut.
          Am urmarit o emisiune despre diversificare inca de cand bebe era in burtica, dar "documentarea" serioasa a inceput de pe la 4 luni. Bebele meu a supt de la san (exclusiv) pana la 5 luni jumatate si inca mai papa dimineata si seara, de aceea retetele sunt notate incepand cu 6+ (adica peste 6 luni); asadar , in functie de momentul cand ati inceput voi, puteti adapta. 
          E complicat, pentru ca in teorie toate suna minunat, dar cand te apuci efectiv sa incerci sa-i dai cu lingurita te apuca si durerile de cap.  Trebuie muuuuulta rabdare si calm si sa te gandesti ca, la un moment dat, tot va manca.  Candva, intr-o buna zi... 
          Voi posta pasii pe care i-am facut eu, dar ... daca aveti bebe, stiti cum se intampla cu ce vrem si ce apucam sa si facem. 
          Inainte de toate, NU sunt pediatru, nutritionist sau mai-stiu-eu-ce, doar mami....obsedata :))
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu