Faceți căutări pe acest blog

duminică, 15 iulie 2012

Mango, caise cu banana si branza (10+)

Ingrediente:

  • 3-4 bucatele de mango
  • 2 caise
  • o banana
  • 4-5 lingurite de branza
     Mango este un  fruct in cazul caruia decidem noi varsta cand il vom da lui bebe, asta pentru ca unii zic de la 6 luni, altii de la 10, altii dupa 1 an. Eu l-am amestecat cu alte fructe dupa 10 luni. Ce e bine de stiut e faptul ca nu intotdeauna culoarea rosiatica arata ca e copt. Daca miroase bine si e usor mai moale, e numa' bun.
     Asa ca, am curatat cateva felii de mango pe care le-am pus un minut in cuptorul cu microunde, am curatat caisele si le-am pasat pe toate. Banana am zdrobit-o un pic cu furculita (ca sa papam si cu bucatele) si apoi am pus branzica. A iesit tare bun, mai ales ca mango asta mirosea tare frumos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu