Faceți căutări pe acest blog

vineri, 30 martie 2012

Para cu mar si branzica (7+)

 Ingrediente:

  • o para
  • un mar
  • 6/7 lingurite de branza de vaca

             Para e un fruct foarte sanatos, dar nu e bine sa fie printre primele alimente introduse din cauza fibrelor multe pe care le contine si care ar putea sa-l deranjeze la stomacel pe bebe.                
             Para am avut-o in congelator (am facut ca la nectarina- vz. "Branza cu nectarina si mar"),  am decongelat-o, am curatat-o si am taiat-o bucatele. Pentru ca am vrut sa se mai inmoaie si sa lase putina zeama,  am pus-o un minut in cuptorul cu microunde si apoi am pasat-o cu blenderul de mana. Marul l-am curatat si l-am dat pe razatoare si apoi  l-am amestecat cu para si cu branzica.  Delicios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu