Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 aprilie 2012

Nu biscuitilor!

           "Oare de ce nu-i dai biscuiti?" Spun din capul locului ca nu toti biscuitii sunt groaznici, mai gasesti ici-colo cate o scapare. Un biscuite ar trebui sa fie sursa de fibre, adica sa contina fainuri/cereale integrale. Multi nu au deloc asa ceva sau au prea multe alte prostii incat mai bine da-i incolo.
            Daca imi zici biscuti, eu ma gandesc la exces de  grasimi, glucide (zahar, zahar invertit), creme, glazuri, E-uri... Batranul biscuite in amestec cu mar (io cu ce am crescut?)  e, pentru mine, depasit. In loc de biscuite ii dau lui bebe cereale simple in combinatie cu diferite fructe. 
            De aici sa nu intelegeti ca eu nu mananc niciodata biscuiti. Mananc, dupa o lunga lectura a etichetei :)), cateodata, dar eu sunt eu si bebe e bebe. Iar pentru bebe ce e mai bun...
Urmeaza sa-i dau si biscuiti facuti de mine (cand ii voi face, am sa postez reteta), asa,  pentru a diversifica variantele de "finger food", dar asta dupa un anisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu